Eredmények

Országos kompetencia mérés eredményei:
          szövegértés matematika szövegértés matematika
          6. évf. 6. évf. 8. évf. 8. évf.
  Orsz. Isk. Orsz. Isk. Orsz. Isk. Orsz. Isk.
2003   512   501        
2004 509 518 505 527 500 541 500 527
2005 Nem volt mérés
2006 512   493   497 488 494 478
2007 516   500   497 458 491 467
2008 519 554 499 514 506 512 497 518
2009 513 569 489 549 502 482 484 470
2010 1483 1605 1498 1609 1583 1601 1622 1734
2011 1465 1450 1486 1466 1577 1651 1601 1727
2012 1472 1546 1489 1594 1567 1601 1612 1760
2013 1497 1636 1489 1637 1555 1570 1620 1707
2014 1481 1483 1491 1599 1557 1608 1617 1763
2015 1488 1518 1497 1675 1567 1618 1618 1763
2016 1494
1521
1486 1508 1568 1558 1597 1597
2017 1503 1584 1497 1582
1571 1613 1612 1734
2018 1492 1459 1499 1433 1602 1620 1614 1604
országos átlagnál magasabb
 

Az idei 2019/2020-as tanévben elért kiemelkedő tanulmányi versenyek, eredmények itt megtekinthetők

A 2018/2019-es tanévben kiemelkedő tanulmányi versenyek, eredmények itt megtekinthetők

A 2016/2017-ös tanévben kiemelkedő tanulmányi versenyek, eredmények itt megtekinthetők


Rólunk írták

1. Jó gyakorlatok az értékelésben /Kőpatakiné Mészáros Mária – Singer Péter/

2. Inkluzív nevelés - Intézményfejlesztés és programadaptáció /Hegyiné Honyek Katalin - Kézikönyv a pedagógusképző intézmények számára/

Rólunk írták a szülők...

„A tanító néni próbálja a gyerekek tudásvágyát változatosan továbbfejleszteni.”

„A tanító néni mindenkire odafigyel, mindenkit bevon a munkába, a folyamatos dicséret hatására a gyerekek szívesen vesznek részt az órai munkában.”

„Jól felépített órát láttam, örömmel tölt el, hogy ilyen pedagógus tanítja gyermekem.”

„A különböző szintű feladatok megfelelnek az eltérő képességű gyermekeknek, emellett tetszik a sok plusz feladat, hogy senki sem unatkozzon.”

„Nagyon jó hangulatú órát láttam, látszott, hogy a gyerekek nagyon élvezték a játékos, mégis tanító feladatokat.”

„Csodálatos dolog itt lenni, és megnézni azt az órát, amit a Tanító néni tart. Köszönöm!”

Rólunk írták az intézményükbe látogató tanárjelöltek:

„Olyan tanítási módszereket láthattam a gyakorlatban, amiről eddig csak elméletben hallottam.”

„Elkötelezett kollégákat láthattam, akik külső motiváció nélkül tudták lelkesíteni a gyerekeket.”

„Erőt adott nekem ez a hozzáállás, tapasztalat, amit láttam. „

„Nagyszerű, amit csinálnak! Irigykedem az itt dolgozó pedagógusokra, valamint az itt tanuló diákokra.”

„Számomra a legfontosabb érzés, amit magammal viszek, hogy igenis van gyermekközpontú, minőségi oktatás!”

„Sokkal többet tanultam, mint bármely más iskolában eddig. Sok sikert ahhoz, hogy minél több Jó gyakorlatukat, minél szélesebb körben publikálni tudják.”